Selçuk Ernak: ''Bugün şut atan ellerimiz iyi çalışmadı.''
FIBA Europe Cup son 16 turu ilk maçında EA7 Emporio Armani'ye sahasında 72-69 yenilen temsilcimiz Banvit'in başantrenörü Selçuk Ernak, mağlubiyeti değerlendirdi.
Maçın kontrolünü son periyotta ellerinden kaçırdıklarını ifade eden Ernak, şunları söyledi; "Öncelikle takımımın yaptığı savunmadan memnunum, iyi mücadele ettiler. Çünkü ortalama 80 sayı atan bir takımı 72'de tuttuk. Fakat biz Eurocup maçlarında 81 ortalama sayı atan bir takımız. Bizim 5 oyuncumuz hep çift haneli rakamlara ulaşıyordu. Bugün şut atan ellerimiz iyi çalışmadı. Ayrıca 11 faul atışı kaçırdık, kendi sahamızda. Bu mağlubiyeti getiren en önemli faktördü."
İlgili Haberler
Eurocup'ta mücadele edecek takımlar belli oldu
Eurocup'ta Beşiktaş ikinci oldu
EuroCup'ta yılın antrenörü Dusan Alimpijevic
Türk Telekom'dan Eurocup'a veda
Türk Telekom, finali Fransa'ya bıraktı
Eurocup'ta Beşiktaş finalde
Türk Telekom, Fransa'da farka koştu
Yorumlar (0)