Saygısız Almanlar!..
12 Dev Adam", son günlerde Türkiye'de yaşanan terör olayları nedeniyle formalarına siyah bant takarak maça çıktı. Millilerin teknik heyeti de yakalarına siyah kurdele taktı.
FIBA'nın şehitlerimiz için saygı duruşunu kabul etmese de Millilerimiz, maç öncesinde bir araya gelerek şehitler için saygı duruşunda bulundu. Saygı duruşunun başlamasından kısa bir süre sonra salon yetkilileri müziğin sesini açarken salondaki maskotlar dans etmeye başladı. Bu saygısızlığa karşılaşmayı izleyen çok sayıda Türk seyirciler büyük tepki gösterdi.
İlgili Haberler
12 Dev Adam Avrupa İkincisi
Muhteşem 12 Dev Adam adını finale yazdırdı
12 Dev Adam yarı finalde...
Ergin Ataman'dan FIBA'ya: Saçmalık...
İsveç'i geçen A Millilerimiz çeyrek finalde
A Millilerimiz Sırbistan'ı devirdi, namağlup grup birincisi oldu
A Millilerimiz dört dörtlük
Yorumlar (0)