Sarıca'dan Sloven hakeme tepki
FIBA Şampiyonlar Ligi'nde Happy Casa Brindisi'ye deplasmanda mağlup olan Pınar Karşıyaka'da Başantrenör Ufuk Sarıca, Sloven hakeme tepki gösterdi.
Sarıca, yaptığı açıklamada, maçta dış atışlardaki düşük yüzdelerinin ilk yarıyı geride götürmelerine sebep olduğunu belirtti. İkinci yarıya uzun bir beşle başladıklarını bildiren Sarıca, şunları kaydetti: "Oyundaki dengeyi kurduk ve öne geçmeyi başardık. Ancak üçüncü periyotta özellikle Sloven hakemin çaldığı ve çalmadığı düdüklerin etkisi aleyhimize dengeyi bozdu. Buna rağmen mücadeleyi ve maçı bırakmayan bir takım vardı sahada. Sonuçta bir lig oynuyoruz ve bu maçın İzmir'de telafisi var. Aynı şekilde çalışmaya devam etmeliyiz."
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)