Sarıca: İkinci yarıda inanılmaz defans yaptık
FIBA Şampiyonlar Ligi'nde Stelmet Zielona Gora'yı deplasmanda farklı geçen Beşiktaş Sompo Japan'da coach Ufuk Sarıca, ikinci yarıda inanılmaz bir defans yaptıklarını söyledi.
Ufuk Sarıca ?İki takım da sahaya güzel basketbol yansıttı. Özel bir salonda, iyi bir seyirci önünde oynadık. Maçı ilk yarı ve ikinci yarı ayırabiliriz. İlk yarı savunmada basit hatalar yaptık. İkinci yarıda üçüncü ve dördüncü periyotlarda inanılmaz bir defans yaparak rakibimizi durdurmayı başardık. Dış şutları engelledik. İlk yarıda çok dış şut bulmuşlardı bize karşı. İkinci yarıda bunların önünü keserek momentumu kendi lehimize çevirdik. Bunun karşılığında da hücumda rahat skor bulmaya başladık ve farkı açtık. Tüm oyuncularımı tebrik ederim. Çok güzel bir galibiyet aldık. Şimdi önümüzde Fenerbahçe maçı var. Onun için çalışmalara başlayacağız? dedi.
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)