Sarıca: Hücumda iyi değildik
2019 FIBA Dünya Kupası Eleme Turu son maçında İspanya'ya kaybeden A Milli Erkek Takım'da Baş Antrenör Ufuk Sarıca mücadeleyi değerlendirdi.
Sarıca ?İki takımı da tebrik ediyorum. İki ekip de Dünya Kupası?na katılmayı garantilemişti. Bugün burada çok güzel bir atmosfer vardı. Burada, bu şartlarda basketbol oynamaktan mutluyuz. Çok genç bir takımız. Burada mücadele eden takımımızı kutluyorum. İlk yarıda İspanya çok yüksek yüzdeli şut isabeti buldu. Ama biz hücumda iyi değildik. Oyuncularımı kutluyorum. İspanya?yı da galibiyetinden dolayı tebrik ediyorum? diye konuştu.
İlgili Haberler
A Erkek Milliler Rusya'yı yendi
A Erkek Milliler çalışmalara başladı
A Erkek Milli Takımı aday kadrosu açıklandı
A Erkek Milli Takımın İsviçre maçı kapalı gişe
Sırbistan'ı eli boş yollayan Millilerimiz 2. turu garantiledi
A Milliler, Sırbistan'a şans tanımadı
Ataman: Tarık zaten bunun için bu kadroda
Yorumlar (0)