Sarıca: Grubu birinci tamamlamak bizim için önemli
FIBA Şampiyonlar Ligi'nde Szolnoki Olaj'ı deplasmanda uzatmada mağlup eden Beşiktaş Sompo Japan'da coach Ufuk Sarıca grubu birinci tamamlamalarının kendileri için önemli olduğunu söyledi.
Sarıca ?Rakip takımı iyi mücadelesinden ötürü kutlarım. Maçın içinde zaman zaman basit hatalar yaptık. Özellikle çok basit top kayıpları yaptık. Rakip kendi evinde iyi oynayan bir takım. Bunu maçtan önce oyuncularımla konuşmuştuk. Onlara bunu söylemiştim. Sonuç olarak maçı kazandık, mutluyuz. Grubu birinci tamamladık. Bizim gibi yeni kurulan bir takım için bu önemli bir şey. Şimdi Anadolu Efes maçı var. O maçı düşünmek zorundayız? dedi.
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)