Sarıca: 2.yarıda biraz gevşedik
Eurocup 4.haftasında Polonya ekibi Stelmet Zielona Gora'yı mağlup eden Pınar Karşıyaka'da başantrenör Ufuk Sarıca " İkinci yarıda biraz gevşedik, yapmamamız gerekiyordu ancak arka arkaya maçlar oynuyoruz" dedi.
Sarıca, favori oldukları maçta ilk yarıda etkili oyun sergilediklerini ancak rakiplerinin ikinci yarıda etkili olduğunu söyledi.
İkinci devrede hatalarının olduğunu kaydeden Sarıca, şunları kaydetti: "Biraz gevşedik, yapmamamız gerekiyordu ancak arka arkaya maçlar oynuyoruz. Gabriel'in bir rahatsızlığı vardı. Barış Hersek'in maç içinde bir sakatlığı oldu. İki deplasman galibiyetinin ardından önemli bir maçı kazandık. Bunu unutup Fenerbahçe Ülker maçına konsantre olacağız. Gruptaki iddiamız devam ediyor. Ligde de iddiamızı sürdürmek için elimizden geleni yapacağız. Taraftarımızla pazar günü galip gelmek istiyoruz."
İlgili Haberler
Eurocup'ta mücadele edecek takımlar belli oldu
Eurocup'ta Beşiktaş ikinci oldu
EuroCup'ta yılın antrenörü Dusan Alimpijevic
Türk Telekom'dan Eurocup'a veda
Türk Telekom, finali Fransa'ya bıraktı
Eurocup'ta Beşiktaş finalde
Türk Telekom, Fransa'da farka koştu
Yorumlar (0)