ŞAMPİYON BANVİTLİLER ÖDÜLLENDİRİLDİ
Çanakkale ilinde düzenlenen Küçük Erkekler Türkiye Şampiyonasında oynadığı tüm karşılaşmaları kazanarak altın madalya kazanan Bandırma Kırmızı Küçük Takımı için Banvit Kara Ali Acar Spor Salonunda tören düzenlendi.
Şampiyon takımın oyuncu ve teknik heyetinin tam kadro katıldığı törende Banvit BK Genel Menajeri Turgay Çataloluk, kulüp yöneticileri ve çalışanlar hazır bulundu.
Törende kısa bir konuşma yapan Banvit BK Genel Menajeri Turgay Çataloluk; ‘‘Tüm sezon verilen emeğin karşılığında kazanılan şampiyonluk dolayısı ile tebriklerini iletirken, kulüp tarihinde Altyapı takımlarının kazandığı ilk şampiyonluk olması sebebi ile de ayrı bir gurur yaşadıklarını belirtti''.
Törende kendileri için hazırlanan ve üzerinde şampiyonluk fotoğrafı bulunan pastayı kesen oyuncular önümüzdeki seneler içinde başarı sözü verdiler. Oldukça neşeli bir ortamda devam eden tören, şampiyon oyunculara Banvit BK Yönetimi tarafından kendileri için hazırlanan hediyelerin takdimi ve fotoğraf çekimi ile sona erdi.
İlgili Haberler
TOFAŞ'ın gençleri 2026 Youth BCL için Bosna Hersek'te
Bostanlıspor, Çandarlı?da basketbol alt yapısını kuruyor
FIBA Altyapı Gelişim Projesi Kuzey Makedonya?da devam ediyor
Karşıyaka U16 Türkiye Şampiyonu
KSK basketbol altyapıda ayrılık
Pınar KSK Orak ile yollarını ayırdı
Karşıyaka basketbol alt yapıya Orak geldi
Yorumlar (0)