Potanın Perileri Slovenya'ya gitti
2015 FIBA Kadınlar Avrupa Şampiyonası hazırlıklarını sürdüren A Milli Kadın Takımımız Slovenya?ya gitti.
Ay Yıldızlılarımız, Slovenya’nın Kranjska Gora şehrinde 18 Mayıs Pazartesi gününe kadar çalışmalarını sürdürecek ve ardından İstanbul’a dönecek.
Millilerimiz ayrıca, kamp çalışmalarının ardından 17 Mayıs Pazar günü Slovenya hazırlık karşılaşması da oynayacak.
Geçtiğimiz yıl ev sahipliğini yaptığımız ve ilk defa katıldığımız Kadınlar Dünya Şampiyonası'nı dördüncü olarak tamamlayarak tarihi bir başarıya imza atan A Milli Kadın Takımımız, Romanya'nın ev sahipliğinde B Grubu'nda mücadele edeceği Avrupa Şampiyonası’nda Yunanistan, Polonya, Belarus ve İtalya ile karşılaşacak.
İlgili Haberler
Potanın Perileri'nin ikinci turdaki rakipleri belli oldu
FIBA Kadınlar Dünya sıralamasında Türkiye?nin yeri değişmedi
Potanın Perileri Avustralya'ya yenildi
Potanın Perileri Japonya engelini aştı
Potanın Perileri Arjantin'e kaybetti
Potanın Perileri galibiyetle başladı
A Kadın Milliler Rusya'yı farklı yendi
Yorumlar (0)