Potanın Perileri, Sırbistan'a mağlup...
A Milli Kadın Basketbol Takımımız, ikili temas için gittiği Sırbistan?da ev sahibi ekip ile oynadığı ilk maçı 60-53 kaybetti.
Maçın ilk 5 dakikası karşılıklı basketlerle geçti: 6-5
Oyuna daha sonra ağırlığını koyan 2015 yılının Avrupa Şampiyonu Sırbistan periyodu 20-15 önde kapadı.
İkinci periyoda tutuk başlayan Milli Takım karşısında Sırbistan farkı 10 sayıya kadar çıkardı: 25-15.
Kadın Milli Takımımız devreye 3 dakika kala bu çeyrekteki ilk basketini Sanders ile buldu: 25-17.
Ev sahibi ekip, Ay-Yıldızlı ekibimiz karşısında soyunma odasına 30-25 önde gitti..
İlk yarıda sayılarımız şu oyunculardan geldi; Lara 11, Bahar 8, Işıl: 2, Tilbe: 2, Şebnem: 2
İKİNCİ YARI:
Millilerimiz 3?üncü çeyrekte ilk sayılarını Bahar ile buldu: 35-27.
25?inci dakika: 40-31?lik skorla geçildi. Sırbistan bu periyodu 50-39 önde kaparken Milli Takım da maçtaki ilk 3?lüğünü Tuğçe ile çeyreğin son saniyesinde buldu.
Karşılaşmanın son periyoduna 4 sayı bularak başlayan ekibimiz, rakibi önünde son 5 dakikaya da 53-45 geride girdi. Maçın bu dakikadan sonrası karşılıklı sayılarla geçerken Milli Takım maçtan 60-53 yenik ayrıldı.
Ekibimiz sayılarını şu oyuncular kaydetti:
Birsel; 1, Işıl: 4, Bahar: 14, Sanders; 13, Tilbe: 2, Tuğçe; 6, Şebnem; 7 Ayşe; 2, Şaziye; 4
Kaynak: tbf
İlgili Haberler
Potanın Perileri'nin ikinci turdaki rakipleri belli oldu
FIBA Kadınlar Dünya sıralamasında Türkiye?nin yeri değişmedi
Potanın Perileri Avustralya'ya yenildi
Potanın Perileri Japonya engelini aştı
Potanın Perileri Arjantin'e kaybetti
Potanın Perileri galibiyetle başladı
A Kadın Milliler Rusya'yı farklı yendi
Yorumlar (0)