Potanın Perileri hazırlıklara başladı
2017 FIBA Kadınlar Avrupa Şampiyonası Grup Elemeleri H Grubu ilk maçında 21 Kasım?da İsrail ile karşılaşacak olan A Milli Kadın Takımımız çalışmalara başladı.
Potanın Perileri dün akşam saatlerinde Ankara Arena?da ilk çalışmasını yaptı. Başantrenör Aziz Akkaya yönetiminde gerçekleştirilen antrenman yaklaşık bir buçuk saat sürdü. Millilerimiz, ısınma hareketlerinin ardından taktik çalıştı. A Milli Kadın Takımımız maç gününe kadar Ankara?da günde çift antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.
A Milli Kadın Takımımız ile İsrail arasında 21 Kasım Cumartesi günü oynanacak karşılaşma 20:00?da başlayacak ve NTV Spor ekranlarından da naklen yayınlanacak.
İlgili Haberler
Potanın Perileri'nin ikinci turdaki rakipleri belli oldu
FIBA Kadınlar Dünya sıralamasında Türkiye?nin yeri değişmedi
Potanın Perileri Avustralya'ya yenildi
Potanın Perileri Japonya engelini aştı
Potanın Perileri Arjantin'e kaybetti
Potanın Perileri galibiyetle başladı
A Kadın Milliler Rusya'yı farklı yendi
Yorumlar (0)