Potanın Perileri Fransa'ya gitti
A Milli Kadın Takımımız, 2016 FIBA Olimpiyat Elemeleri'ne katılmak için Fransa'ya gitti.
Milli Takım, 13-19 Haziran tarihlerinde gerçekleştirilecek organizasyon öncesi Atatürk Havalimanı'ndan Nantes kentine hareket etti. A Milli Kadın Takımı, olimpiyat elemeleri B Grubu'nda Arjantin ve Kamerun'la karşı karşıya gelecek.
İlgili Haberler
Potanın Perileri'nin ikinci turdaki rakipleri belli oldu
FIBA Kadınlar Dünya sıralamasında Türkiye?nin yeri değişmedi
Potanın Perileri Avustralya'ya yenildi
Potanın Perileri Japonya engelini aştı
Potanın Perileri Arjantin'e kaybetti
Potanın Perileri galibiyetle başladı
A Kadın Milliler Rusya'yı farklı yendi
Yorumlar (0)