Potanın Perileri Beyaz Rusya'ya gitti
A Milli Kadın Basketbol Takımı, 2019 Avrupa Şampiyonası Elemeleri B Grubu'nda 10 Şubat Cumartesi günü Belarus ile yapacağı karşılaşma için başkent Minsk'e gitti.
A Milli Kadın Takımımız, Avrupa Şampiyonası'na katılma hakkını elde etmek için elemelerde B Grubu'ndaki üçüncü maçında 10 Şubat Cumartesi günü deplasmanda Beyaz Rusya, dördüncü maçında ise 14 Şubat Çarşamba günü Estonya ile İstanbul'da karşılaşacak.
Milliler, grupta oynadığı ilk iki maçta Estonya'yı 81-56 ve Polonya'yı da 73-53 mağlup etmişti.
İlgili Haberler
Potanın Perileri'nin ikinci turdaki rakipleri belli oldu
FIBA Kadınlar Dünya sıralamasında Türkiye?nin yeri değişmedi
Potanın Perileri Avustralya'ya yenildi
Potanın Perileri Japonya engelini aştı
Potanın Perileri Arjantin'e kaybetti
Potanın Perileri galibiyetle başladı
A Kadın Milliler Rusya'yı farklı yendi
Yorumlar (0)