Pınar KSK'li ve Gelişim Koleji oyuncularından "Fair-Play" söyleşisi
Pınar Karşıyakalı basketbolcular "Sporda Fair-Play" konulu söyleşide Özel Gelişim Koleji öğrencileriyle bir araya geldiler.
Pınar Karşıyakalı Kenny Gabriel, Bobby Dixon, İnanç Koç ve Jon Diebler ile Gelişim Koleji’nde forma giyen Marvin Jefferson, Derek Williams ve Erhan Yetim, “Sporda Fair-Play” konulu söyleşide bir araya geldiler. İngilizce yapılan söyleşiye Gelişim Koleji ev sahipliği yaparken, Beden Eğitimi Öğretmeni Çağatay Ercan da oturumu yönetti. Öğrenciler, oyunculara büyük ilgi gösterirken Fair-Play ile ilgili bir çok soru yönelttiler. Erhan Yetim, bir öğrencinin “Basketbol kariyerinizde tanıdığınız en centilmen oyuncu kim” sorusuna “İnanç Koç, beraber oynadığım ve tanıdığım en centilmen oyuncudur” yanıtını verdi. Bir saatten fazla süren söyleşinin sonunda iki takım oyuncuları flama değişimi yapıp omuz omuza objektiflere poz verirlerken, günün anısına herkese ağaç fidanı sertifikası armağan edildi.
İlgili Haberler
3x3 Kadın ve Erkek Milli Takımları veda etti
2. Kademe Antrenör Kursu İstanbul’da gerçekleştirildi
3x3 U23 Erkek Milli Takımı beşinci, Kadın Milli Takımı 4. bitirdi
Pekin, FIBA Kıtalararası Kupa’ya 2028’e kadar ev sahipliği yapacak
FIBA, Olimpik Dünya Kütüphanesi Ağı’na katılan ilk Uluslararası Federa...
Serhat Güneş'i kaybettik
Alperen Şengün: Daha fazla genci NBA'de görebilmek en büyük hayallerim...
Yorumlar (0)