Petkimspor'da 9 pozitif vaka
Aliağa Petkimspor'da 9 kişinin Covid-a9 testi pozitif çıktı. Bu hafta oynanması gereken Beşiktaş Icrypex-Aliağa Petkimspor karşılaşması ertelendi.
Kulüpten yapılan açıklama şöyle: "Takimimizda görülen semptomlar neticesinde yapilan Covid-19 PC testlerinde biri teknik heyet üyesi, ikisi salon personeli ve altısı basketbolcumuz olmak üzere takımımızda toplam dokuz kişinin testi pozitif çıkmış olup izolasyon ve tedavi süreçlerine başlanmıştır. Takım arkadaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimizi sunarız."
İlgili Haberler
Erokspor, Ufuk Sarıca ile yeniledi
Bahçeşehir Koleji 3 yabancısıyla devam ediyor
Alimpijevic: Kahramanlarımla gurur duyuyorum
Jasikevicius: Maçın genelinde çözüm üretemedik
Beşiktaş finalde servis kırdı
Erokspor'dan Aliağa Petkimspor'a
Fenerbahçe Beko Ignas Sargiunas ile anlaştı
Yorumlar (0)