PESLO Winter Cup sona erdi
1-6 Şubat tarihleri arasında Antalya-Belek'te düzenlenen PESLO WINTER CUP ödül töreni ile sona erdi.
21 takımın katılımı ile Yıldızlar-Küçükler ve Minikler kategorilerinde düzenlenen turnuvalarda Anadolu Efes,Kepez Belediyesi ve Fesa şampiyon oldular.
Koordinatörlüğünü Nejat Sayman'ın üstlendiği turnuva ödül törenleri ile sona ererken küçük basketbolcular Antalya'da hem Basketbol oynayıp hemde doyasıya eğlendiler.
Basketbolda 55. yılını kutlayan Fehmi Sadıkoğlu'na organizasyon tarafından '55.yıl ödülü' verildi. Lig Radyo Antalya'ya gelerek özel turnuva programı yaptı.Turnuvanın son gününde alınan sonuçlar şöyle..
Yıldızlar
KEPEZ BELD - FESA A : 75-73
FESA B - ABK : 50-38
Küçük A
ANADOLU EFES - FESA A : 46-15
İST 34 - ABK : 48-44
Küçük B
FESA - SPOR TEKNİK : 48-40
ABK - SPOR TEKNİK : 29-28
Minikler
FESA B - FESA A : 45-43
İST 34 - FESA C : 47-32
ABK A - SPOR TEKNİK : 35-37
ABK B - İST 34 : 35-30
Turnuva sonunda ilk üçe giren takımlar şöyle sıralandı...
Yıldızlar
1- KEPEZ BLD
2- FESA A
3- FESA B
Küçük A
1- ANADOLU EFES
2- FESA A
3- İST 34
Küçük B
1- FESA
2- ABK
3- SPOR TEKNİK
![]()
İlgili Haberler
TOFAŞ'ın gençleri 2026 Youth BCL için Bosna Hersek'te
Bostanlıspor, Çandarlı?da basketbol alt yapısını kuruyor
FIBA Altyapı Gelişim Projesi Kuzey Makedonya?da devam ediyor
Karşıyaka U16 Türkiye Şampiyonu
KSK basketbol altyapıda ayrılık
Pınar KSK Orak ile yollarını ayırdı
Karşıyaka basketbol alt yapıya Orak geldi
Yorumlar (0)