Partizan maçında Ultraslan bayrağı yaktılar
Galatasaray Liv Hospital ile Kızılyıldız arasında önceki akşam İstanbul'da oynanan THY Avrupa Ligi maçı öncesi çıkan olayda, Sırbistan uyruklu Marko Ivkovic'in bıçaklanarak öldürülmesine Sırbistan'da tepkiler sürüyor.
Sırbistan Süper Ligi'nde oynanan Partizan-Napredak futbol maçında, bazı Partizan taraftarları tribünde Galatasaray taraftar gurubu "ultrAslan" bayrağı yakarak ezeli rakipleri Kızılyıldız'ın taraftarının öldürülmesine tepki gösterdi.
Belgrad'daki Partizan Stadı'nda oynanan maçın ikinci yarısında, doğu yakasındaki tribünde üzerinde İstanbul'da öldürülen 25 yaşındaki taraftarın lakabı olan "Çilek" (Jagoda) yazılı bir pankart açan Partizan taraftarları, Galatasaray "ultrAslan" bayrağı yaktı.
İlgili Haberler
3x3 Kadın ve Erkek Milli Takımları veda etti
2. Kademe Antrenör Kursu İstanbul’da gerçekleştirildi
3x3 U23 Erkek Milli Takımı beşinci, Kadın Milli Takımı 4. bitirdi
Pekin, FIBA Kıtalararası Kupa’ya 2028’e kadar ev sahipliği yapacak
FIBA, Olimpik Dünya Kütüphanesi Ağı’na katılan ilk Uluslararası Federa...
Serhat Güneş'i kaybettik
Alperen Şengün: Daha fazla genci NBA'de görebilmek en büyük hayallerim...
Yorumlar (0)