ÖZERHUN: GRUPTAN MEMNUNUM
Anadolu Efes'te, genel direktör Engin Özerhun kura ile ilgili görüşlerini şöyle açıkladı;
"Oluşan grubumuzdan memnunuz, çünkü yeni bir takımız. Önümüzdeki süreçte takımımızda birbirine alışması gereken çok sayıda yeni oyuncumuz var. Böyle bir süreçte ilk turda elenmek gibi bir sürprize mahal vermemeliyiz. Grubumuza bir takım da elemelerden gelecek, bu takımın Unics Kazan olma ihtimali yüksek. O takdirde grubumuzda iki Rus, bir de Litvanya takımı olacak. Bu deplasmanlar her zaman zorlu geçer. Buna karşı dikkatli olmalıyız."
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)