Ömer Aşık'ın sözleşmesi feshedildi
NBA'de Chicago Bulls kadrosunda yer alan 32 yaşındaki milli basketbolcu Ömer Aşık'ın kontratı feshedildi.
Uzun süredir hastalıklar ve sakatlıklarla boğuşan 32 yaşındaki milli basketbolcu Ömer Aşık?ın Chicago Bulls macerasının sona erdiği açıklandı. NBA kaynaklanında yer alan haberlere göre Aşık serbest bırakılırken Chicago Bulls da maaş bütçesinde yıllık 3 milyon Dolar?lık bir yer açmış oldu.New Orleans Pelicans forması giydiği dönemde bakteri kaynaklı bir hastalık geçiren 2016-2017 sezonunun neredeyse tamamını kaçıran Ömer Aşık?ın Crohn hastalığına yakalandığı tespit edilmişti.
Hastalığı döneminde yaklaşık 14 kilo veren Ömer Aşık, 1 Şubat 2018?de NBA kariyerine başladığı Chicago Bulls?a takas olmuş ancak forma giyememişti. Aşık burada da Eylül 2018?de iltihaplı bir eklem rahatsızlığı geçirmiş ve uzun süre parkelerden uzak kalmıştı.
İlgili Haberler
Giannis Antetokounmpo Miami Heat yolcusu
New York Knicks 53 yıl sonra şampiyon
New York Knicks'ten tarihi geri dönüş
NBA Avrupa takımları Eylül ayında açıklanacak
Spurs seride durumu 2-1'e getirdi
Atlanta Hawks başantrenörleri Quin Snyder ile yeniledi
Trump, Knicks-Spurs maçına gidecek
Yorumlar (0)