Ömer Aşık kadrodan çıkarıldı...
A Milli Erkek Takım Menajeri Kerem Tunçeri, milli oyuncu Ömer Aşık?ın sağlık problemleri devam ettiği için kadrodan çıkarıldığını açıkladı...
Tunçeri'nin açıklaması şöyle: ?A Milli Takımımızda Ömer Aşık?ın sezon içerisinde yaşadığı sağlık probleminin devam ettiği tarafımıza iletilmiştir. Bu nedenle oyuncunun tedavisinin devam etmesinden dolayı, hazırlık ve şampiyona süreci boyunca oyuncu bizimle birlikte olamayacaktır. Bu yüzden milli oyuncu Ömer Aşık, kadrodan çıkartılmıştır.?
İlgili Haberler
A Erkek Milliler Rusya'yı yendi
A Erkek Milliler çalışmalara başladı
A Erkek Milli Takımı aday kadrosu açıklandı
A Erkek Milli Takımın İsviçre maçı kapalı gişe
Sırbistan'ı eli boş yollayan Millilerimiz 2. turu garantiledi
A Milliler, Sırbistan'a şans tanımadı
Ataman: Tarık zaten bunun için bu kadroda
Yorumlar (0)