Oktay Mahmuti:''Maça iyi başlıyoruz ama...''
THY Euroleague Top 16 turu E Grubu ikinci maçında sahasında Hırvatistan'ın Cedevita Zagreb takımına 79-72 mağlup olan Darüşşafaka Doğuş'un başantrenörü Oktay Mahmuti, ilk çeyrek dışında oyunda hakimiyet kuramadıklarını söyledi.
Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulunan Mahmuti, mental olarak beklemedikleri ve ummadıkları şeylerle karşılaştıklarını ifade ederek, "Onlar bugün zor şutları atarak kazandılar ama biz burada kumar oynamak istemiyoruz. Bizim amacımız farklı bir şekilde, içerikli bir basketbolla kazanmak. Biz bunu gösteremiyoruz. İlk çeyrek dışında oyunda hakimiyet kuramadık. Maça iyi başlıyoruz ama sebep ne olursa olsun düşüş oluyor. Kimse sebep duymak istemiyor, herkes kazanmak istiyor" değerlendirmesinde bulundu.
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)