Oğuz Savaş:''Oyuna iyi başlayamadık''
A Milli Takımımızın tecrübeli oyuncularından Oğuz Savaş, 91-72?lik skorla mağlup olduğumuz Sırbistan maçı sonrası bir değerlendirmede bulundu.
Oğuz Savaş?ın açıklamaları şu şekilde:
?Bugün maç beklediğimiz gibi geçmedi. Oyuna iyi başlayamadık ve sonrasında da rakibi yakalamak kolay olmadı. Üçüncü çeyrekte direnç göstererek farkı azaltmaya çalışsak da arayı kapatmaya gücümüz yetmedi. Sırbistan Milli Takımı çok iyi bir takım, maça çok iyi başladılar ve genelinde de iyi oynadılar, onları da tebrik ediyorum.?
İlgili Haberler
12 Dev Adam Avrupa İkincisi
Muhteşem 12 Dev Adam adını finale yazdırdı
12 Dev Adam yarı finalde...
Ergin Ataman'dan FIBA'ya: Saçmalık...
İsveç'i geçen A Millilerimiz çeyrek finalde
A Millilerimiz Sırbistan'ı devirdi, namağlup grup birincisi oldu
A Millilerimiz dört dörtlük
Yorumlar (0)