OGM Ormanspor, Elazığ İl Özel İdaresi'ni yendi
OGM Ormanspor hazırlı karşılaşmasında Elazığ İl Özel İdaresi ile karşı karşıya geldi.
M.Sait Zarifoğlu Salonu'nda oynanan karşılaşmada OGM Ormanspor, Elazığ İl Özel İdaresi'ni 74-66'lık skorla mağlup etti.
İlgili Haberler
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde Play-Off Şampiyonu Turgutlu Beledi...
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi’nde şampiyon Zorlu Koleji Samsun Baske...
TKBL'de Play-Off şampiyonu Bodrum Basketbol
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi'nde şampiyon Tarsus
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 18.hafta sonuçlar ve puan durumu
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 13.hafta sonuçlar ve puan durumu
Türkiye Kadınlar Basketbol Ligi 13.hafta programı
Yorumlar (0)