Obradovic: Sonuna kadar savaşmaya çalıştık
THY Euroleague'de evinde Anadolu Efes'e kaybeden Fenerbahçe Beko'da Başantrenör Zeljko Obradovic mücadeleyi değerlendirdi.
Obradovic'in değerlendirmesi şöyle: ?Lider takıma karşı maçtan önce agresif savunmayla oynamaya alıştık. İlk yarıda iyi başlamamıza rağmen kolay sayılar bulmalarına izin verdik. Aslında üçüncü çeyrekte maçın sonucu belirlendi. Ondan sonra yaptığımız her şey maça tekrar girebilmek içindi. Çok iyi bir takım ve maçı kontrol eden oyunculara sahip. Ne kadar maçın sonunda yaklaşmış olsak da neredeyse imkansızdı. Anadolu Efes?i tebrik ediyorum, çok iyi basketbol oynuyorlar ve kazanmayı hak ettiler. Biz maçın başından sonuna kadar savaşmaya çalıştık. Bazı anlarda akıllı oynamadık. Onun dışında mücadelemiz gayet iyiydi. Müthiş atmosfer ve destek için taraftarlarımıza çok teşekkür ediyorum. Şansımızın devam ettiğine inanarak desteklerinin devam etmesini diliyorum.?
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)