Obradovic: Sanırım şu an herkes nasıl olmamız gerektiğini anladı
THY Euroleague Play-Off serisinde Panathinaikos Superfoods karşısında 1-0 öne geçen Fenerbahçe'de coach Zeljko Obradovic mücadeleyi değerlendirdi.
Fenerbhçe Televizyonu'na açıklamada bulunan Obradovic ?İkinci çeyrekte çok kötü oynadık ve yaklaşık 10 tane top kaybımız vardı. Faulleri iyi kullanamadık ve topu çeviremedik. Bu nedenle her şey Panathinaikos?un avantajınaydı. Soyunma odasına girdiğimizde savunmamızı daha agresifleştirmemiz gerektiğini konuştuk. Yaklaşık 16 sayı atmalarına izin verdik ve bu şekilde maçın içinde kaldık. Çok önemli bir galibiyet ve seride 1-0 öndeyiz. Ama 48 saat sonra bir kez daha oynayacağız. Sadece hazır olmamız gerekiyor. Sanırım şu an herkes nasıl olmamız gerektiğini anladı. Oyuncularımı tebrik ederim, ikinci yarıda harika bir iş çıkardılar" dedi.
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)