Obradovic: Oyuncularımın birçoğu her şeylerini sahaya koydular
THY Euroleague'de evinde Baskonia Vitoria Gasteiz'e kaybeden Fenerbahçe'de coach Zeljko Obradovic mücadeleyi değerlendirdi.
Obradovic, ?Baskonia?yı tebrik ederim, onlar için çok önemli bir galibiyet. İyi ve sabırlı oynadılar. Takımlarındaki bütün kaliteyi kullandılar. İki oyun kurucuları da lider gibi oynadı. Maçın kritik anlarında hep savaştık, geri gelmeyi başardık ama o anlarda kötü kararlar verdik. Oyuncularımın birçoğu her şeylerini sahaya koydular ve bu çok güzel bir şey. Taraftarımıza da teşekkür ederim. Müthiş bir destek verdiler. Önümüzde 5 Euroleague maçı var ve sonuna kadar elimizden gelenin en iyisini yaparak savaşmaya devam edeceğiz? dedi.
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)