Obradovic: Halen kazanmamız gereken 1 maç daha var
THY Euroleague Play-Off serisinde Panathinaikos Superfoods karşısında 2-0 öne geçen Fenerbahçe'de coach Zeljko Obradovic mücadeleyi değerlendirdi.
Obradovic, Fenerbahçe Televizyonu'nda şu değerlendirmeyi yaptı: ?Sonuçtan çok memnunuz. Bizim için çok önemli bir galibiyet oldu. Buraya gelmeden önce sert ve rekabet dolu bir ortam olacağını biliyorduk, ona göre hazırlandık. İki farklı maç oldu. Bu maçta tarzlarını değiştirdiler ve bizim buna hazır olmamız gerekiyordu. Takımımızda da herkes bunun bilincinde. İki maç kazanmış olsak da halen kazanmamız gereken 1 maç daha var. Bu yüzden her şeye hazır olmamız gerekiyor. Oyuncularımı tebrik ederim. Oyuncularımın gösterdiği reaksiyondan dolayı çok memnunum. Çok iyi oynadılar ve bir sonraki maça da odaklanmalarını istiyorum.Taraftarımız Salı günü bizi yalnız bırakmayacaktır. Her maç olduğu gibi serinin 3.maçında da bizi destekleyeceklerdir. Her zaman bütün rakiplere gösterdiğimiz saygıyı Panathinaikos?a karşı da göstereceğiz.?
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)