Obradovic: Bu maçtaki tüm sorumluluk bende
THY Euroleague'de deplasmanda Kızılyıldız'a kaybeden Fenerbahçe Beko'da Baş Antrenör Zeljko Obradovic mücadeleyi değerlendirdi.
Obradovic'in değerlendirmesi şöyle: ?Çok kötü oynadık, bu çok net. Takımın tablosu bu şekilde olunca önce kendimi eleştirerek başlarım. Bu maçtaki tüm sorumluluk bu akşam için bende, benim omuzlarımda. Çok net bir şey söylemek mümkün değil çünkü idmanlardaki tablomuz bugünkü maç performansından çok farklıydı. O yüzden bu akşamki tablomuza çok şaşırdım. Çok net bir şekilde reaksiyon göstermemiz gerekiyor. Kendi açımdan elimden gelen ne varsa yapmaya hazırım. Güzel olan, daha sezonun başındayız ve önümüzde çok maç var. İnşallah bu şekilde bir tablo olmayacak. Bu programda da çok kolay olmayacak. Bahanelere inanan bir insan değilim. Bu akşam için de tüm bahaneyi kendi üzerime alıyorum.?
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)