Obradovic: Ali Muhammed muhteşem oynadı
THY Euroleague'de Kızılyıldız'ı farklı geçen Fenerbahçe Doğuş'ta coach Zeljko Obradovic mücadeleyi değerlendirdi.
Obradovic ?Euroleague?de bir maça daha çıktık. Cuma günü başlayan seride dördüncü maçımız oldu. Oyuncularım çok iyi reaksiyon gösterdi, tebrik ediyorum hepsini. Bugün çok daha iyi dakikalarımız oldu. Özellikle Maccabi maçıyla kıyaslarsak üçlüklerde çok daha iyiydik. Özellikle Ali Muhammed Maccabi maçında çok fazla atamadı ama bugün muhteşem oynadı. Birçok dakika iyi oyandık ama iyi oynamadığımız dakikalarda konsantrasyon eksikliği vardı, bunun üzerine çalışmamız gerekiyor. 2 maç daha var, iyi bir pozisyon için elimizden geleni yapacağız? dedi.
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)