NBA'de dün neler oldu?
NBA'de Play-In heyecanı devam ediyor.
Los Angeles Lakers, Golden State Warriors'u LeBron James'in üçlüğüyle 103-100 mağlup ederek adını Play-Off'a yazdırdı. Lakers'ta LeBron James 22 sayı, 11 ribaunt ve 10 asistle "triple-double", Anthony Davis ise 25 sayı ve 12 ribauntla "double-double" yaparak yıldızlaştı. Warriors'ta Stephen Curry'nin 37 sayı, 7 ribaunt ve 3 asistlik performansıyla, Andrew Wiggins'in 21, Kent Bazemore'un da 10 sayılık katkıları kazanmaya yetmedi. Lakers, bu sonuçla play-off vizesi alarak normal sezonu ikinci sırada tamamlayan Phoenix Suns ile eşleşti.
Batı Konferansı'nı 9. sırada bitiren Memphis Grizzlies ise konferans 10'uncusu San Antonio Spurs'u 100-96 yenerek play-off'a kalma yolunda ilk adımı attı.Grizzlies, play-off'a katılabilmek için Lakers'a kaybeden Warriors ile final maçına çıkacak. Bu maçın kazananı, play-off'larda normal sezonun lideri Utah Jazz ile eşleşecek.
İlgili Haberler
Giannis Antetokounmpo Miami Heat yolcusu
New York Knicks 53 yıl sonra şampiyon
New York Knicks'ten tarihi geri dönüş
NBA Avrupa takımları Eylül ayında açıklanacak
Spurs seride durumu 2-1'e getirdi
Atlanta Hawks başantrenörleri Quin Snyder ile yeniledi
Trump, Knicks-Spurs maçına gidecek
Yorumlar (0)