NBA'de dün neler oldu?
NBA Play-In'de dün gece iki karşılaşma oynandı.
Miami Heat, Chicago Bulls'u 109-90 mağlup etti. Miami Heat, Doğu Konferansı'nda bir sonraki play-in maçında Atlanta Hawks ile karşı karşıya gelecek ve kazanan taraf, play-off turunda Cleveland Cavaliers'ın rakibi olacak.
Gecenin diğer maçında Dallas Mavericks, Sacramento Kings'i 120-106 yendi.Dallas Mavericks, Batı Konferansı play-in ikinci maçında Memphis Grizzlies ile karşılaşacak ve kazanan ekip, play-off turunda Oklahoma City Thunder'ın rakibi olacak.
İlgili Haberler
Giannis Antetokounmpo Miami Heat yolcusu
New York Knicks 53 yıl sonra şampiyon
New York Knicks'ten tarihi geri dönüş
NBA Avrupa takımları Eylül ayında açıklanacak
Spurs seride durumu 2-1'e getirdi
Atlanta Hawks başantrenörleri Quin Snyder ile yeniledi
Trump, Knicks-Spurs maçına gidecek
Yorumlar (0)