NBA Play-Off'larda dün neler oldu?
NBA Play-Off'larda dün gece tek karşılaşma oynandı.
Los Angeles Clippers deplasmanda Dallas Mavericks'i 104-97 mağlup ederek seride 3-3'lük eşitliği sağladı. Clippers'ın yıldızı Leonard, 45 sayı, 6 ribaunt ve 3 asistlik performansıyla kariyerinin en fazla sayı attığı play-off maçı rekorunu egale etti. Reggie Jackson 25 sayı, 9 ribaunt ve 4 asist, Paul George 20 sayı, 13 ribaunt ve 6 asistle takımının galibiyetine katkı sağlayan diğer oyuncular oldu. Mavericks'te Luka Doncic 29 sayı, 11 asist ve 8 ribaunt, Tim Hardaway 23 sayı, Boban Marjanovic 12 sayı ve 9 ribaunt, Dorian Finney-Smith 11 sayı, 7 ribaunt ve 4 asistle oynadı.
İlgili Haberler
Giannis Antetokounmpo Miami Heat yolcusu
New York Knicks 53 yıl sonra şampiyon
New York Knicks'ten tarihi geri dönüş
NBA Avrupa takımları Eylül ayında açıklanacak
Spurs seride durumu 2-1'e getirdi
Atlanta Hawks başantrenörleri Quin Snyder ile yeniledi
Trump, Knicks-Spurs maçına gidecek
Yorumlar (0)