Muratbey Uşak, Varese deplasmanında
FIBA Şampiyonlar Ligi 13.haftasında Muratbey Uşak bu akşam Varese ile karşılaşacak.
Palasport Lino Oldrini Salonu'nda oynanacak olan mücadele 22.30'da başlayacak. Kulüp başkanı Ömer Özden, gruptan çıkma şanslarının devam ettiğini, Varese karşısında iyi mücadele edip kazanmak istediklerini söyledi. Geçen hafta EWE Baskets karşılaşması öncesi talihsizlikler yaşadıklarını ve bunun sahaya yansıdığını dile getiren Özden, şu değerlendirmede bulundu: "Geçtiğimiz hafta takım, yaklaşık 32 saat süren yolculuğun ardından Almanya'ya ulaştı. Sonra da hiç dinlenmeden antrenman yaptılar ve sahaya çıktılar. Bazen talihsizlikler olabilir ama bundan sonra düzeleceğine inanıyorum. Ozan Bulkaz'a ve oyuncularımıza inanıyorum. Gruptan çıkma şansımız hala var, kazanmak için elimizden geleni yapacağız."
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)