Muratbey Uşak uzatmada yıkıldı
FIBA Şampiyonlar Ligi 4.haftasında Muratbey Uşak deplasmanda Rosa Radom'a uzatmada 83-77 mağlup oldu.
Karşılaşmaya tutuk başlayan Muratbey Uşak ilk çeyreği 15-8 geride tamamladı. İkinci çeyrekte temsilcimiz toparlanırken rakibi karşısında soyunma odasına 32-27 mağlup gitti. İkinci yarıda başa baş oyun sürerken son çeyreğe Muratbey Uşak 54-52 geride başladı. Son çeyrektete temsilcimiz oyunda etkili olurken bitime 1:25 kala 72-67 öne geçti. Son saniyede Monroe ile faul atışlarından Muratbey Uşak yararlanamadı ve karşılaşma 72-72 sona erdi. Uzatmada temsilcimiz etkili olamadı ve karşılaşmadan 83-77 mağlup ayrıldı.
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)