Muratbey Uşak Şampiyonlar Ligi'nde siftah yaptı
FIBA Şampiyonlar Ligi üçüncü haftasında temsilcimiz Muratbey Uşak konuk ettiği BK Ventspils'i son çeyrekteki etkili oyunuyla 74-69'luk skorla mağlup etti ve ilk galibiyetini aldı.
Karşılaşmanın ilk çeyreğinde Muratbey isabetli dış atışlarla daha çok sayı üretirken, konuk ekip pota altından etkili olmaya çalıştı. İlk çeyrek tamamlandığında skor üstünlüğünü elinde tutan Ventspils bu çeyreği 19-23 önde tamamladı. İkinci çeyrekte McKissic ile canlanan Muratbey Uşak oyunda üstünlüğü ele alarak soyunma odasına 48-44 önde giden taraf oldu.
Üçüncü çeyreğin başında 8-0'lık seri yakalayan konuk ekip Ventspils tekrar öne geçme şansını yakaladı. Skor üstünlüğünü elinde tutan konuk ekip bu çeyreği 57-61 önde tamamladı. Final periyodu oldukça çekişmeli geçerken, Muratbey Uşak, salondan 74-69 galip ayrılarak ilk galibiyetini aldı.
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)