Muğla Ormanspor genç takımı EBBL'de
Muğla Ormanspor Kulübü Başkanı Vedat Dikici, Genç takımlarının bu sezon Muğla Orman Gelişim olarak Erkekler Basketbol Bölgesel Ligi'nde mücadele edeceğini açıkladı.
Alt yapıların kendileri için son derece önemli olduğunu vurgulayan Muğla Ormanspor Basketbol Kulübü Başkanı Vedat Dikici, çok iyi gençlerimiz var onların gelişmesi ve 1.lig kadromuzda yer alan bir iki oyuncumuzun da maç eksiğini kapatması için bu yönde bir karar aldıklarını belirterek, Bölgesel Lig takımı maçlarınında Muğla 3500 kişilik Menteşe Salonunda oynanacağını söyledi.
İlgili Haberler
EBBL'de şampiyon Tekirdağ Namık Kemal
EBBL'de Final Grubu heyecanı başlıyor
EBBL'de Play-Off çeyrek final ikinci maçları oynandı
EBBL'de Şampiyon Iğdır Basketbol
EBBL Final Grubu Uşak?ta
EBBL Eren Kılınç Sezonu'nda Play-off Eleme Turu Eşleşmeleri belli oldu
EBBL'ye katılım süreci başladı
Yorumlar (0)