Milli Takım'da Ergin Ataman dönemi sona erdi
TBF Başkanı Harun Erdenay, Ergin Ataman'ın Galatasaray'ı tercih ettiğini, bu nedenle Milli Takım'dan ayrıldığını açıkladı.
NTV Spor'da İsmail Şenol'un sorularını yanıtlayan TBF Başkanı Harun Erdenay, ''Turgay Demirel A Milli Takım için Ergin Ataman'la 3 senelik bir anlaşma yapmıştı. O anlaşma şu anda bitti. Ben sezon içinde Ataman'a ''Milli pencereler açılıyor. Antrenörün milli takıma konsantre olması gerekiyor. Sezon sonu kararını ver, ona göre yolumuza bakalım'' dedim. Ergin Ataman sezon sonunda bana gelip, ''Ben Galatasaray'ı tercih ettim. Bu sene Euroleague'de olacağız. Büyük bir camiadayım'' diyerek kararını bildirdi. Biz de şimdi yolumuza bakacağız.'' dedi.
İlgili Haberler
3x3 Kadın ve Erkek Milli Takımları veda etti
2. Kademe Antrenör Kursu İstanbul’da gerçekleştirildi
3x3 U23 Erkek Milli Takımı beşinci, Kadın Milli Takımı 4. bitirdi
Pekin, FIBA Kıtalararası Kupa’ya 2028’e kadar ev sahipliği yapacak
FIBA, Olimpik Dünya Kütüphanesi Ağı’na katılan ilk Uluslararası Federa...
Serhat Güneş'i kaybettik
Alperen Şengün: Daha fazla genci NBA'de görebilmek en büyük hayallerim...
Yorumlar (0)