Memnun: Buraya 3 maç kazanıp Olimpiyatlar'a gitmek için geldik
Arjantin?i 66-38 mağlup ettiğimiz karşılaşmanın ardından A Milli Kadın Takım Başantrenörü Ekrem Memnun basın toplantısında şöyle konuştu:
?Maça çok iyi konsantre olduk. Yaptığımız 21 asist ve aldığımız 42 ribaunt bunun göstergesi. Karşılaşmanın genelinde çok iyi savunma yaptık. Son 2-3 dakika biraz gevşedik ama bunu da skorun farklı olmasına bağlıyorum. Arjantin iyi bir takım. Ama biz çok daha iyiydik, oyuncularımı gösterdikleri gayretten ve ortaya koydukları mücadeleden dolayı tebrik ediyorum. Buraya 3 maç kazanıp Olimpiyatlar'a gitmek için geldik. Daha bir maç kazandık. Konsantrasyonu bozmadan ve gevşemeden devam etmemiz gerek. Bu karşılaşmayı unutup yarın ki Kamerun maçına hazırlanmamız lazım. İnşallah o karşılaşmayı da kazanacağız.?
İlgili Haberler
A Millilerin Olimpiyat Elemeleri rakipleri belli oldu
Olimpiyat Ön Eleme Turnuvası'nda ev sahibi Türkiye
ABD Olimpiyat Oyunları'nda Şampiyon
2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları sonuçlar
Carmelo Anthony ABD Milli Takımını bıraktı
ABD güle oynaya altını kaptı
Bronz madalya İspanya'nın
Yorumlar (0)