Markovic: Koçluk kariyerimdeki en kötü mağlubiyetti
FIBA Şampiyonlar Ligi B Grubu'nda Kataja'ya 84-66 mağlup olan Pınar Karşıyaka'da coach Nenad Markovic, "Koçluk kariyerimdeki en kötü mağlubiyetti" dedi.
Markovic, maçtan sonra katıldığı basın toplantısında, Kataja'yı tebrik ederek, rakiplerinin çok güzel oynadığını ve galibiyeti hak ettiğini söyledi. Kataja'nın nasıl basketbol oynanması gerektiğini gösterdiğini kaydeden Markovic, şöyle konuştu: "Çok kötü bir maç kaybettik. Koçluk kariyerimdeki en kötü mağlubiyetti. Rakibimiz basit şeylerle bize üstünlük kurdu. Bazı oyuncularım maça oynamaya hazır gelmemişler, konsantre değillerdi, bunların hepsini bir araya getirdiğimizde sonuç normal. Konuştuğumuz şeyleri sahaya yansıtmadık."
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)