Markovic: 2.yarıda iyi savunma yaptık
FIBA Şampiyonlar Ligi'nde Khimik'i deplasmanda farklı yenen Pınar Karşıyaka'da coach Nenad Markovic ikinci yarıda iyi savunma yaptıklarını söyledi.
Ukrayna deplasmanında çok iyi iş çıkardıklarını dile getiren Antrenör Nenad Markovic, "Khimik'i kutlamak zorundayım. Bu kulübün tarihini ve son 10 yılda yaptıklarını biliyorum. Çok iyi bir takıma karşı oynadığımızı düşünüyorum. Maça ciddi bir şekilde hazırlandık. Buraya hazırlanmadan gelip kazanmak çok zor. Müsabakalara daha çok enerji koyarak başlamamız gerekiyor. İkinci yarı karşılaşma farka gitti; çünkü iyi savunma yaptık. Oyuna iyi başlarsak bizim için her şey daha rahat olur" diye konuştu.
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)