Marcus Smart Koronavirüsü yendi
NBA'de koronavirüs testi pozitif çıkan oyunculardan iyi haberler gelmeye devam ediyor.
Virüse yakalanan ilk isimler Rudy Gobert ve Donovan Mitchell'ın ardından Boston Celtics'ten gelen haber de basketbol severleri sevindirdi. Takımın önemli oyuncularından Marcus Smart sosyal medya hesabı üzerinden, hastalığı yendiğini açıkladı.
İlgili Haberler
Giannis Antetokounmpo Miami Heat yolcusu
New York Knicks 53 yıl sonra şampiyon
New York Knicks'ten tarihi geri dönüş
NBA Avrupa takımları Eylül ayında açıklanacak
Spurs seride durumu 2-1'e getirdi
Atlanta Hawks başantrenörleri Quin Snyder ile yeniledi
Trump, Knicks-Spurs maçına gidecek
Yorumlar (0)