Mala: Lider olarak çıkmayı hedefliyoruz
Eurocup grup kura çekimi sonrası konuşan Trabzonspor Medical Park Genel Menejeri Nihat Mala, "Grubumuzdan lider olarak çıkmayı hedefliyoruz" dedi.
Kurayı değerlendiren menajer Mala, "Grupta başarılı sonuçlar alacağımıza inanıyoruz. Grubumuzdan lider olarak çıkmayı hedefliyoruz. Geçen sene kurduğumuz takım ile EuroChallenge de final oynayıp, ligde normal sezonu 6. bitirme başarısını sağladık" diye konuştu.
Basketbolda yeni bir ekip olduklarını ifade eden Mala, "Fakat Trabzonspor olarak başarılarla dolu bir spor geçmişimiz var. Taraftarımızla bütünleşip Trabzonspor Medical Park olarak gücümüzü ortaya koymaya devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
İlgili Haberler
Eurocup'ta mücadele edecek takımlar belli oldu
Eurocup'ta Beşiktaş ikinci oldu
EuroCup'ta yılın antrenörü Dusan Alimpijevic
Türk Telekom'dan Eurocup'a veda
Türk Telekom, finali Fransa'ya bıraktı
Eurocup'ta Beşiktaş finalde
Türk Telekom, Fransa'da farka koştu
Yorumlar (0)