Knicks seride 2-0 öne geçti
NBA Play-off'larda dün gece tek karşılaşma oynandı.
New York Knicks konuk ettiği Indiana Pacers'ı 130-121 yenerek seride 2-0 öne geçti. Knicks'te 29 sayı, 2 ribaunt, 5 asist ve 3 top çalma ile Jalen Brunson maça damga vurdu. Knicks'te Donte DiVincenzo 28 sayı ve 6 ribaunt, OG Anunoby 28 sayı ve 4 ribaunt, Josh Hart 19 sayı ve 15 ribauntla double double yaptı. Pacers'ta ise Tyrese Haliburton 34 sayı, 6 ribaunt ve 9 asist, Obi Toppin 20 sayı ve 3 ribaunt, Andrew Nembhard 15 sayı ve 4 asistle oynadı.
İlgili Haberler
Giannis Antetokounmpo Miami Heat yolcusu
New York Knicks 53 yıl sonra şampiyon
New York Knicks'ten tarihi geri dönüş
NBA Avrupa takımları Eylül ayında açıklanacak
Spurs seride durumu 2-1'e getirdi
Atlanta Hawks başantrenörleri Quin Snyder ile yeniledi
Trump, Knicks-Spurs maçına gidecek
Yorumlar (0)