Kandemir:''Bir suçlu varsa o da benim''
EuroCup M Grubu ilk maçında Pınar Karşıyaka'ya 105 ? 77 mağlup olan Beşiktaş İntegral Forex'te Başantrenör Ahmet Kandemir, bir suçlu varsa onunda kendisi olduğunu söyledi.
Kandemir, maçı değerlendirdiği açıklamasında, “Öncelikle rakibimizi tebrik ediyorum. Karşımızda diri bir takım vardı. Maçın başından beri iyi oynadılar. Pazar ve Salı günü 2 maç oynadık. Buna sığınmayacağım ama mentel olarak yorgunluk olabilir. Netice olarak bizi etkileyen şeyler bunlar. Bu oyuncularla sezonda iyi işler yapıyoruz. Sonuçta burada ayağa kalkabilmek önemlidir. Bu maçta bir suçlu varsa o da benimdir.” diye konuştu.
İlgili Haberler
Eurocup'ta mücadele edecek takımlar belli oldu
Eurocup'ta Beşiktaş ikinci oldu
EuroCup'ta yılın antrenörü Dusan Alimpijevic
Türk Telekom'dan Eurocup'a veda
Türk Telekom, finali Fransa'ya bıraktı
Eurocup'ta Beşiktaş finalde
Türk Telekom, Fransa'da farka koştu
Yorumlar (0)