Kandemir: Tecrübemizle sahadan galibiyetle ayrıldık
Eurocup 5.haftasında Szolnoki Olaj'ı mağlup eden Beşiktaş İntegral Forex'te antrenör Ahmet Kandemir, tecrübeleriyle kazandıklarını söyledi.
Kandemir “Bizim için onemli bir maçı kazandık. Karşılaşmaya iyi başladık ama ikinci devre istediklerimizi sahaya yansıtamadik. Rakibimiz karşısında grupta avantaj sağlamak ve grubu ilk 2’de bitirmek için kazanmamız lazımdı. Oyunun sonunda tecrübemizle sahadan galibiyetle ayrılan taraf olduk. Biraz takım üzerinde yorgunluk var ve bu sahaya yansıyor. Holland’ın da sakatlanması bizim rotasyonda sıkıntı yaşamamıza neden oldu. Sonuç olarak ilk çeyrek hariç iyi bir top oynamadık ama maçı kazanarak grupta ilk yarıyı 4 galibiyetle bitirmiş olduk. Babasının rahatsızlığı nedeniyle bugün aramızda olamayan yöneticimiz Hakan Özköse'ye bu galibiyet inşallah biraz moral olmuştur. Kendisi aramızda olmak isterdi ama İstanbul'da kalması gerekti. Babasına da acil şifalar diliyorum” dedi.
İlgili Haberler
Eurocup'ta mücadele edecek takımlar belli oldu
Eurocup'ta Beşiktaş ikinci oldu
EuroCup'ta yılın antrenörü Dusan Alimpijevic
Türk Telekom'dan Eurocup'a veda
Türk Telekom, finali Fransa'ya bıraktı
Eurocup'ta Beşiktaş finalde
Türk Telekom, Fransa'da farka koştu
Yorumlar (0)