Kandemir: Maça çok yumuşak başladık
Eurocup'ta evinde Szolnoki Olaj'a kaybeden Beşiktaş İntegral Forex'te coach Ahmet Kandemir, karşılaşmaya çok yumuşak başladıklarını söyledi.
Maçtan önce Khimki'nin Zenit'i yenmesiyle gruptaki pozisyonlarının belli olduğunu vurgulayan Ahmet Kandemir, şunları kaydetti: "Bu durum, oyuncularda biraz konsantrasyon problemi yaratır, normal. Çünkü grupta yeriniz belli olduktan sonra oyuncu psikolojik olarak kendini sakatlıktan korumak ister. O yüzden maça çok yumuşak başladık. Rakip istediği her şeyi yaptı. Bazı oyuncuları dinlendirmek istiyorduk ama kaybetmek istemiyorduk. İkinci devreden itibaren normal takımımıza döndüğümüzde direnç gösterdik. Öne de geçtik ama kazanmayı beceremedik."
İlgili Haberler
Eurocup'ta mücadele edecek takımlar belli oldu
Eurocup'ta Beşiktaş ikinci oldu
EuroCup'ta yılın antrenörü Dusan Alimpijevic
Türk Telekom'dan Eurocup'a veda
Türk Telekom, finali Fransa'ya bıraktı
Eurocup'ta Beşiktaş finalde
Türk Telekom, Fransa'da farka koştu
Yorumlar (0)