Kandemir: İkinci yarıda rakibi 21 sayıda tutarak maçı kazandık
Beşiktaş İntegral Forex'te antrenör Ahmet Kandemir, Khimki'yi ikinci yarıdaki iyi savunmalarıyla yendiklerini söyledi.
Kandemir, kupanın favorisi olan kaliteli bir takımla karşı karşıya geldiklerinin bilinciyle maça çıktıklarını belirterek, "Rotasyonumuzun artmasıyla iyi oynuyorduk. İlk yarıdaki her iki ekip çok skor yaptı. Biz bu sezon oyunun bir yerinde iyi savunma yapıyoruz. Bu maçta da üçüncü periyottan itibaren savunmamız yükseldi. İkinci yarıda rakibi 21 sayıda tutarak maçı kazandık. Yürekli oynayan oyuncularımı kutluyorum" dedi.
Bu sezon olduğu gibi geçen sezon da kendileriyle ilgili olumsuz düşünceler olduğunu vurgulayan tecrübeli çalıştırıcı, "Zaman içinde daha iyi olacağız. Sezon başında iddialı olduğumuzu söyledim" ifadelerini kullandı.
Khimki Başantrenörü Rimas Kurtinaitis ise Beşiktaş İntegral Forex'in sahaya iyi bir karakter koyduğunu vurgulayarak, "Biz 35 dakika boyunca oyunu kontrol ettik. Ancak rakip son 5 dakikada skoru kontrolü altına alarak karşılaşmayı kazandı" diye konuştu.
İlgili Haberler
Eurocup'ta mücadele edecek takımlar belli oldu
Eurocup'ta Beşiktaş ikinci oldu
EuroCup'ta yılın antrenörü Dusan Alimpijevic
Türk Telekom'dan Eurocup'a veda
Türk Telekom, finali Fransa'ya bıraktı
Eurocup'ta Beşiktaş finalde
Türk Telekom, Fransa'da farka koştu
Yorumlar (0)