Kaf Kaf, Skyliners maçında otizmli gençleri konuk etti
Dün oynanan FIBA Şampiyonlar Ligi play-off mücadelesinde Pınar Karşıyaka, otizmli gençleri tribünde ağırladı.
Yeşil kırmızılı takım Fraport Skyliners karşılaşması için sahaya Türkçe ve Almanca "Farklı olmak normaldir" pankartıyla çıktı. Karşıyaka Spor Kulübü, Karşıyaka Belediyesi, Başsavcı vekili Erdal Kütükçü, 1912 Derneği ve Oder Otizm Derneği iş bilriğiyle 50 otizmli genç karşılaşmayı Pınar Karşıyaka Sosyal Sorumluluk Tribünü'nden takip etti. Karşılaşmanın başlangıç topunu Oder Otizm Derneği'nden Doruk Güngör hakeme verdi. Maç sonunda yeşil kırmızılı oyuncular sevinçlerini Otizmli gençlerle de paylaştı.
Fotoğraf: Vehbi Moğol
İlgili Haberler
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nin 11. sezonu takımları belli oldu
Basketbol Şampiyonlar Ligi'nde kupa Rytas'ın
BCL CEO’su Comninos: Türkiye çok önemli bir pazar olmaya devam ediyor
Basketbol Şampiyonlar Ligi’nde sezon ve 10 Yılın Ödülleri sahiplerini ...
Pozzecco: Ben bir hata yaptım ve her şey orada bitti
Galatasaray'dan Şampiyonlar Ligi'nde veda
Galatasaray seriyi eşitledi
Yorumlar (0)