Jasikevicius: Böyle zor ortamda finale çıktığımız için çok mutluyuz
THY EuroLeague Final-Four'da Panathinaikos'u mağlup ederek finale yükselen Fenerbahçe Beko'da başantrenör Saruna Jasikevicius mücadeleyi değerlendirdi.
Jasikevicius "Maçta farkı bir türlü açamadık. Daha iyi oynamamız gereken anlar vardı. Burada iyi Basketbol beklemek zor. Bu mümkün değil. Gerginlik ve tansiyon seviyesi çok yüksek. En iyi oyunumuzu oynamak zorunda değiliz. Sadece daha akıllıca davranmamız gerekir. Biz de böyle kazandık. Çok mutlu olmalıyız çünkü kazanmak çok önemliydi. Oyuncularım maç planını çok iyi şekilde uyguladılar. Böyle zor ortamda finale çıktığımız için çok mutluyuz. Oyuncularım çok büyük stres altındaydı, yaklaşık 14-16 saat dinlenme fırsatları olacak" dedi.
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)