Ivkovic: Bu galibiyete ihtiyacımız vardı
Thy Euroleague'de deplasmanda Nizhny Novgorod'u mağlup eden Anadolu Efes'te antrenör Dusan İvkovic, galibiyete ihtiyaçları olduğunu söyledi.
Ivkovic "Novgorod deplasmanında kazanmamız çok önemliydi. Çok ciddi sakatlıklarımız var ve bu galibiyete ihtiyacımız vardı. Novgorod genç ve yetenekli oyuncuları ile iyi bir organizasyonu olan bir takım. Bizim de çok genç oyuncularımız var. İnanıyorum ki bu oyuncularımız basketbolun geleceği olacaklar. İlk yarıda biz çok iyi oynadık, ikinci yarıda da Novgorod bizden iyi oynadı. Krstic’in sakatlığı sonrasında bazı oyuncularımıza şans verdim. Kazandığımız için mutluyum ve Novgorod’a bundan sonrası için başarılar dilerim” diye konuştu.
İlgili Haberler
Serdar Adalı: Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına Euroleague yakı...
Beşiktaş Euroleague'de
Fenerbahçe'den Beşiktaş'a Euroleague için destek
Eurocup Şampiyonu JL Bourg Euroleague'de yer almayacak
Euroleague'de şampiyon Olympiacos
Euroleague'de final günü
Euroleague Fenerbahçe'den özür diledi
Yorumlar (0)